Träningsvärk!

Jag provade på lite magträning för någon dag sen. Att vara utan magmuskler är både fult och ganska så jobbigt. Min hållning är så kass att jag påminner mer om en makaron än något annat. Snyggt värre!

Jag lyckades bra i alla fall. Nu har jag haft världens träningsvärk i två dagar och ALLT gör ont.

Jag kan knappt hosta utan att se livet passera revy framför mina ögon. Att försöka kliva upp ur sängen ska vi inte ens tala om.

Är det möjligt att få sig en personlig assistent för att man har sån förbenad träningsvärk? Bara för någon dag sådär. Det känns som att jag behöver en.


Kommentarer
Postat av: Petra

Sötis! Men njut av träningsvärken, då vet man att man gjort något bra :) Du vet väl att det bästa är att träna bort träningsvärken? Så det är bara att köra ett magpass till! hihi :)

2010-10-31 @ 12:17:15
URL: http://frokenpe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback