Effektivt oeffektivt

Jag var till sjukhuset imorse för att lämna lite blod. Hypotyreos/medicindos ska kollas upp.

Det skulle inte skada att fixa till effektiviteten på det där stället. Det var EN person före mig i kön, och ändå fick jag vänta ungefär 40 minuter.

Jag skulle vilja säga att jag har bättre saker för mig än att sitta där och uggla... men det kan jag inte.

Eller ja, just för tillfället har jag väl bättre saker för mig (packa) (och på tal om det borde jag själv bli mer effektiv) men vanligtvis har jag inte det. Vanligtvis kan jag lika gärna sitta i en oskön soffa och bläddra i en gammal skvallerblaska i ett väntrum som jag kan sitta och slösurfa hemma. Visserligen i en betydligt skönare soffa. Men ändå.

(Tack till lillebror som skjutsade mig både dit och hem igen. Snöblandat regn och inte många plusgrader. Brr.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback