Jag saknar hellre fantasi än självinsikt

Den senaste tiden har jag snubblat in på flera bloggar som visat sig vara sådär alldeles underbara. För varje gång känns det som att min egen blogg blir sämre och sämre. Vad ska man hålla på och jämföra sig med andra för?!

Gah! Jag vill också kunna skriva en massa roliga inlägg och ha en massa fina bilder att lägga ut på bloggen. Läge att skaffa sig en bra kamera och en gnutta fantasi. Och tid till att posta femtioelva inlägg om dagen förstås.

Äh. Det är vad det är och det blir vad det blir! Nångång kanske jag också kan trixa ihop en skaplig blogg.

Nu ska jag titta på Idol och skratta åt alla roliga typer utan självinsikt! Ha en bra kväll!


Bildkälla


Kommentarer
Postat av: Susanne

haha, en bra beskrivning av Idol, saknas mycket självinsikt där :-)

2010-09-08 @ 11:48:29
URL: http://kandy.se
Postat av: Joun

Hittade din blogg av en slump och jag tycker både att det finns roliga inlägg och fina bilder (och bilder från Konduktören gör mig alldeles mjuk i hjärtat, ska jag nånsin flytta tillbaks hem vill jag bo där...)

2010-10-29 @ 19:41:31
URL: http://joun.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback