Läkarbesök

Inledde dagen med ett besök hos läkaren. Dags att kolla upp provsvaren!

Nu är mina värden okej, men eftersom jag fortfarande känner mig så trött och frusen så höjdes medicindosen ändå. De flesta med hypotyreos mår tydligen bäst när värdena är i den övre gränsen för det normala. Det är värt att testa! Jag hoppas att jag kan få känna mig pigg och frisk någon dag.

Läkaren var en tysk tjej. Hon hade den roliga tüska brütningen och det var lite frestande att också börja brüta på tüska, hehe.

Hon skrev ut en lite starkare medicin, som tur var. Skönt att få ta en tablett istället för tre.


Kommentarer
Postat av: REB ♥

skulle du kunna gå in på min blogg & bli medlem på GratisBio länken jag la ut är du underbart gullig . Puss

2010-09-13 @ 16:23:38
URL: http://rebeckalinneabbexollila.blogg.se/
Postat av: Susanne

Svar: Ja jädrar, sa precis till en jobbarkompis att jag nog måste kika på Californiacation eftersom han är med där....dreggel

2010-09-14 @ 10:53:34
URL: http://kandy.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback