Morgonpromenader

Det blev en härlig promenad imorse också! Våra morgonpromenader är nog en av höjdpunkterna under dagarna. Vi går i vår egen takt, stressar inte, pratar om allt möjligt, spelar fotboll med kottar och stannar och undersöker saker. Och fotar förstås.

Gudars vad jag önskar mig en superbra digital systemkamera! Med ett sjukt bra macroobjektiv förstås.
Men jag fick några bilder jag blev nöjd med idag, fastän det är mobilbilder.

Grabben inleder alltid promenaderna med att titta om posten kommit.
(Det har den aldrig.)




Min lilla trädkramare.






Grabben är cool. (Och grejen i ansiktet är ett plåster. Han rev sig på
en låda igår när vi var till soptippen med lite skrot.)




Och min absoluta favoritbild från idag är...




Nä, den är värd ett helt eget inlägg tror jag minsann! Det kommer sen.
Ganska mycket sen. Jag borde faktiskt fortsätta packa. Grabbens leksaker ska packas.

Kanske kommer det lite bilder från lägenheten också, det har visst efterfrågats.

Toodles!

Kommentarer
Postat av: REB ♥

gud va söt liten en :D

2010-09-10 @ 14:19:28
URL: http://rebeckalinneabbexollila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback