Tar det aldrig slut?!

Guuuud, vad tråkigt det är att packa! Man sliter och sliter, och när man sedan ser ut över rummet ser det ändå ut som att man inte rört ett skit. Tar det aldrig slut?!

Men packningen är ändå den enklaste biten. Det är nästan så att jag kan tycka att det är den roligaste biten, om man inte räknar med då man får packa upp sakerna förstås. För det värsta måste väl ändå vara flyttstädningen! Jisses, vad jag inte ser fram emot det! 169 kvm att städa. Yej!

Igår körde vi de första möblerna till lägenheten, och man börjar
kunna skåda hur det hela kommer att arta sig. Jag har inte riktigt klurat ut hur vi ska lyckas gå från 169 kvm till 67,5... men det
löser sig.

Jag kommer som sagt att sakna trädgården, och jag har till
och med passat på att rensa ogräs. Roger undrade varför jag
rensar någon annans ogräs, men jag sa att än så länge är det mitt! My preciousss... (Nåja.)

Nä. Nu ska jag ta mig en liten fikapaus så jag orkar fortsätta packa ner allt kaos sen.

Kommentarer
Postat av: mosterfoster

Jag önskar er lycka till med allt men måste ändå fråga hur ni tänkte? Ni hade väl flera kvartar att välja mellan, var målet att ta den minsta? 67,5 är inte mycket plats att trängas på....

2010-09-07 @ 14:18:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback