The packning continues...

... Ja, inte precis nu förstås, men om en liten stund igen.

Alltså hur svårt kan det vara? Det finns miljoner prylar bara här i vardagsrummet, och ändå går det så segt att packa! Jag tror jag blir tokig snart.

Och tar grejerna aldrig slut? Vem är det som kommer och fyller på med saker? Sluta med det, jag vill bli klar nångång!

Mannen sover och grabben är på dagis. Det är ju nu jag borde vara som mest effektiv! Ingen som stör eller gör saker fel = inte som jag vill. Ensam är bäst, ensam är stark och så vidare och så vidare.

Min mage kurrar "potaaaatislimpaaaaa" så jag ska fika lite. Sen ska jag packa som aldrig förr! GODDÄMMIT!


Kommentarer
Postat av: Tomten

Kör inte du lchf?

2010-09-09 @ 16:38:39
URL: http://pekasrosa.blogg.se/
Postat av: Eve

När man tycker att man packat ner allt så finns det lika mycket kvar..

2010-09-09 @ 19:27:58
URL: http://nueva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback