Under construction

Jag vill gärna skriva om nåt annat än flytten, men det är liksom det enda som pågår just nu.

Huset är snart tomt, och sen är det bara städningen kvar då... Men vi ringde en städfirma som kom och kikade idag, och blir det inte alltför dyrt så får de äran att städa huset.

Lägenheten ser ut som... jag vet inte vad. Härjat krigsområde/byggarbetsplats?

Några snubbar var här idag och slipade i badrummet, och jag misstänker starkt att det kommer att ta längre än sex veckor att få klart det där... Men nu har vi i alla fall beställt lite nya badrumsmöbler, och så ska vi väl få välja matta och sånt där skoj snart också. Det blir nog bra... När det nu blir klart.

Grabben var så söt och småpratade med dessa snubbar. Frågade om det gick bra, osv.  Han är så härligt social, min grabb. Han pratar med ALLA.

Alla utom dagiskompisarna när det är dags att gå hem, förstås. Kompisarna ropar hej då, men grabben svarar aldrig. Jag brukar säga åt honom ibland att säga hej då tillbaka, men då mumlar han bara att "jag är blyg nu". Sääääkert.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback