Björkberget

Idag har vi (jag, syrran, mamma, brorsan och Sanna) varit till brorsans och Sannas stuga i Björkberget.
Grabbarna Grus fick stanna hemma. Sonen är förkyld och har feber.

Det har varit en jättehärlig dag! Strålande sol, korvgrillning och lite snöskottning varvat med bus med Ebba.

Äsch. Bilderna blev visst lite små, men jag orkar inte ladda upp dem igen... Kisa lite så kanske ni ser nåt.

Brorsan skottar förrådstak


Jag har fixat till en trappa


Ebba jagar snöbollar, som vanligt



Syrran trillade ner i snön, i världens snyggaste pose


Sen... orkar jag inte ladda upp mer bilder.
Jag är dödstrött och ska försöka orka titta på film och äta glass.
Puh! It's a dirty job but someone's gotta do it..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback