Är jag dum i huvudet?

Ibland undrar jag vad jag sänder ut för signaler till folk.
Ger jag verkligen intryck av att vara dum i huvudet?

Min AF-snubbe pratar med mig som om jag vore helt bakom flötet.
Han förklarar helt uppenbara saker och pratar väääldigt saaaktaaa och TYDLIGT.

"När du gör intressetestet är det väldigt viktigt att du svarar sanningsenligt.
Annars blir det ju helt fel."


No shit, Sherlock?

"När du ska göra intressetestet går du in på
w - w - w - punkt - arbets - FOR - medlingen - punkt - se."


Jahaaa, vilken tur att du sa det, annars hade jag ju kanske surfat in på Aftonbladet
eller nåt.

Helt seriöst! Varje gång jag går därifrån är jag på så jävla dåligt humör. Det är ju tur att man har lite väl många spärrar, annars hade han fått både en utskällning och en rak höger.

Jag må ha social fobi, men jag är inte dum i huvudet.
Vad är din ursäkt, gubbjävel?




Kommentarer
Postat av: Peka

Dom flesta är sådär.

Tror väl att det är för att man är korkad som man inte har nåt jobb..

2011-04-07 @ 12:00:32
URL: http://pekasrosa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback