Gnäll gnäll gnäll

Jag hade lite ont i nacken igår kväll, så Roger skulle vara snäll och massera mig litegrann.
Det gjorde ont, som vanligt, men inte mer än vanligt, så när jag började må illa där vid midnatt hade jag inte en tanke på att det skulle bero på massagen.

Men så vaknade jag imorse och märkte att hela världen började snurra så fort jag försökte röra på huvudet.
Och yrsel är ju lika med illamående... Fy bubblan så dåligt jag har mått idag! Jag vågade inte ens gå ut utan sällskap.

Emma har masserat lite försiktigt och smort in med Voltaren Gel så under kvällen har jag i alla fall kunnat röra mig utan ständiga yrselattacker.

Ja, jag ska väl gå till läkaren. Sist jag var där tog jag upp mina problem med nacken, men han klämde bara lite försiktigt och sa att det kändes bra. Wow.

Nä, förlåt. Nuuu ska jag sluta gnälla.
Ha en bra kväll!


weheartit

Kommentarer
Postat av: TIDSTJUVEN

Hoppas att det där med nacken ordnar sig, det låter verkligen inte roligt. :/ Innan du går och lägger dig kan du ju testa att värma en vetedyna och lägga över nacken, det brukar lindra.



sv: Det där låter precis som mig! Jag sparar också på alla brev och vykort som jag får (dock hamnar de lite överallt och är inte det minsta organiserade), för inte kan man ju slänga såna saker inte. :)

2011-04-08 @ 22:27:05
URL: http://tidstjuven.blogg.se/
Postat av: TIDSTJUVEN

sv: En sådan måste du absolut införskaffa! Den är helt ovärderlig när man har magont/mensvärk också. :) Det är bara att slänga in den i mikron ett par minuter och sedan håller den sig varm minst en halvtimme.



Ja visst är de gulliga. :) Det är min fasters och min farfars katter.

2011-04-08 @ 23:43:49
URL: http://tidstjuven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback