Rättelse

Jag hade lite fel där i förrgår.
Igår var jag så nära död man kan vara utan att verkligen vara död.

Det är lagom kul att vakna 4.40 och vara så yr och varm att man måste gå och kräkas, och sen ligga i sängen praktiskt taget hela dagen med helt störd muskel- och ledvärk.

Not kul, people!

Och säkert inte så kul att läsa om det heller, kan jag tänka.
Ska försöka bättra mig. Typ imorgon. Kanske.

Nu ska jag tröstäta. Det är lite synd om mig faktiskt.
(Eller kanske inte, men sorbet är gott.)

Ha en bra kväll!



Kommentarer
Postat av: TIDSTJUVEN

Ojnej, stackaren. :( Krya på dig!



sv: Du kan ju vara med ändå. Någon gång kanske du köper en systemkamera och behöver ett närbildsfilter till den. ^^

2011-04-12 @ 23:37:47
URL: http://tidstjuven.blogg.se/
Postat av: Thomas

Jag önskar innerligt att du ska slippa dessa plågor en vacker dag!

Kramar

2011-04-13 @ 19:29:07
Postat av: TIDSTJUVEN

sv: Ja, det kommer verkligen att bli ett uppskattat avbrott i vardagen. Vi ska ha så sjukt skoj. :D

2011-04-14 @ 13:23:19
URL: http://tidstjuven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback