Mitt barn, mitt hjärta, mitt allt

Jag vet inte hur många gånger per dag jag säger till min son att jag älskar honom. Faktiskt.
Jag säger det flera gånger per dag, varje dag.

Bara sådär lite närsomhelst. Precis närsomhelst.
Bara så att han ska veta, så att han aldrig ska glömma och så att han aldrig ska behöva tvivla.

Jag vill att han ska veta det nu, jag vill att han ska veta det när han är femton och jag bara är pinsam, jag vill att han ska veta det när han är vuxen, jag vill att han ska veta det om något skulle hända mig/honom/oss (gud förbjude!).

När jag inte längre kan säga det varje dag så ska han veta det varje dag.


Kommentarer
Postat av: Thomas

Det var mycket fint skrivet!

2011-04-04 @ 23:14:21
Postat av: Eve

När jag säher det till Elias så säger han bara -Jag veeeeeet mammma!!

Så.. Han vet det iaf ;)

2011-04-05 @ 07:40:38
Postat av: Killmamman

så härligt, helt rätt! jag var nog typ 25 när jag sa till min mamma första gången att jag älskade henne, för vi sa aldrig det hemma. nu säger jag det redan till bebis i magen :)

2011-04-05 @ 18:25:52
URL: http://killmamman.wordpress.com/
Postat av: Eva

Så fint, får en tår i ögat!

2011-04-05 @ 19:23:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback