Återuppstånden!

Nu tjatas det igen, så jag får väl krafsa ihop något.
Jag har varit hemma i nästan en vecka, men bara haft datorn igång en snabbis för att betala räkningar.
Det är ju tur att man orkar det iallafall.

Så - ganska mycket har hänt sedan sist! Semester, resor, äventyr!
Men jag vet inte var jag ska börja riktigt... så jag låter nog bli.

Jag har inte ens tömt kameran på bilder än, så det kanske kommer efter det.

Imorgon är sista dagen på semestern.
Det känns absolut inte tråkigt att gå tillbaka till jobbet, men det är som fint med sovmorgnar...
Nu måste jag gå och sörja lite. Och dricka te. Och läsa tidning.
Och sitta uppe längre än till 22!

Ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: mamma

Tack, ordningen är återställd :)

2011-08-28 @ 10:23:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback