50-årsfest med 80-talstema

Pappas sambo har fyllt 50 tidigare i februari, och igår var det dags för fest!
80-talstema tyckte jag var en kul idé och det var kul att se att alla som kom hade klätt ut sig. Det var fluffiga luggar, peruker, tights, fotvärmare och härliga färgkombinationer till höger och vänster.

Det bjöds på väldigt god mat och smaskig efterrätt, och så lite arbete i baren. Inte särskilt ansträngande, och betalningen var desto bättre. Gratis alkohol!

Mycket dans blev det också! Massor med bra musik och roliga 80-talsmoves. Lovely.

Roger fotade oss allihop innan vi drog iväg.
Syrran hade fixat en riktig fluff-frisyr på mig, tänk Peggy Bundy ungefär, men mitt hår är ju så hopplöst så det tog inte länge innan det var platt à la inte 80-tal... Men men, vad ska man göra? We tried... and failed miserably.



Nu hann jag visserligen ta på mig ytterkläderna innan nästa bild togs, men checka in tightsen, benvärmarna och icke minst färgkombinationen. Sjuuukt snyggt. Hrm.



Kommentarer
Postat av: Micke

My eyes... My eyes!!!!!!!!! arrrghhhh

2011-02-27 @ 22:11:40
Postat av: Eva

Ni var ju jättecoola!

2011-02-27 @ 22:38:41
Postat av: Madeleineslife

Så snygga! ;)

Hoppas ni hade kul resten av kvällen också!



Kramis

2011-02-28 @ 00:37:58
URL: http://madeleineslife.blogg.se/
Postat av: Amanda

Tack så himla mycket :)

2011-02-28 @ 12:03:32
URL: http://mycketamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback