Minusgrader och Brysselkex

Sonen fick stanna hemma från dagis idag. Det var 24 hääärliga minusgrader ute, så bilen hade gått i ide och ville inte starta.

Men vi har haft det gött här hemma!

Vi började med att gå runt i morgonrock och pyjamas till klockan 12. Finfint!
Sen bakade vi Brysselkex till brorsan och hans tjej. Efter det knallade vi över till brorsan och hans tjej och överlämnade Brysselkexen. Som tack fick vi burgare. Sen åt vi Brysselkex och drack te.

Det var väl tänkt att jag skulle hjälpa till där idag, men det blev inte mycket vettigt gjort idag heller. Brorsan fick en kartong uppackad i alla fall, sen har vi mest spelat tv-spel. Men imorgon, då jäävlar! Oj oj oj, vad jag ska hjälpa till! Joråseru.

Brorsan och hans tjej är för övrigt två av världens mest snälla, söta, fina och underbara människor.
Jag tycker om dem så mycket att jag nästan gråter en skvätt när jag tänker på dem och allt de gör. Och nu bor de bara typ tre minuter bort! Kan det bli bättre? ÄLSK!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback