Rotfyllningsångest del II

Sådär, då har jag spenderat 1½ timme liggandes i en tandläkarstol. Måttligt underhållande, och de blev inte ens färdiga så jag ska tillbaka den 22 mars.

Rotfyllningen var som sagt kasst gjort, så det har samlats bakterier där ett ganska bra tag... Vilket såklart har lett till en fin infektion och det blöder så fort man petar där. Så pass mycket att de inte kunde fixa skiten. Ändå använde de nåt medel som ska stoppa blödningar, men icke sa nicke.

På grund av ett medfött fel så har jag sprungit hos tandläkare hyfsat många gånger i mitt liv, men jag har aldrig hört orden "skalpell" och "vi kan inte stoppa blödningen" hos en tandläkare förut.

Och jag hoppas jag slipper det i fortsättningen...

(Men jag dog inte! Yay!)

Kommentarer
Postat av: Eve

Bra att du kom ut levande iaf :)

2011-02-17 @ 13:25:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback