Rotfyllningsångest

Här sitter jag i min ensamhet och har lite ångest över morgondagen.
Jag ska till tandläkaren nämligen.

De har gjort ett kasst jobb med rotfyllningen så den ska lagas, och så blir det kanske att dra ut en visdomstand.
Som alla andra tänder växer de snett, vilket gör att jag biter mig i kinden hela tiden och så blir det inflammerat och kul.

Beräknad tid: 90 fucking minuter!

6-7 rör med blod är ingenting jämfört med en massa bedövningssprutor hos tandläkaren. Särskilt i gommen, det gör ONT.

Jag kommer att dööööö.

Kommentarer
Postat av: Eve

Sprutor hos tandläkaren är 723 gånger värre än att föda barn!! Typ

2011-02-17 @ 07:30:27
Postat av: nina

men jag då, jag ska till gyn imorgon.

2011-02-17 @ 09:41:54
URL: http://ninavonkork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback