Att fylla 30-2

Jaha, tydligen har man gått och fyllt 28 idag. Grattis till mig!

Familjen, och Sofia och Timmy, har varit här och fikat, snackat skit och byggt med Lego. Tydligen måste grabben underhållas fastän det är min födelsedag. Hrmf.

Jag har fått två jättefina blommor, Kiruna Praliner och ett presentkort på 500 kronor på JC. Tusen tack!
Ingen skymt av någon digital systemkamera, laptop eller utlandsresa dock... Kanske nästa år...

Har jag någon ålderskris då?
Nä, faktiskt inte. (Om vi nu bortser från att jag har lite ångest över att jag har en lika fungerande kropp som en 90-åring. Men annars - näpp.)

Jag vill inte vara 18 igen. Jag mådde förjävligt då, och man vet tamejfan inte mycket om livet när man är 18. Även om man tror det...

Jag har lärt känna mig själv på ett helt annat sätt nu och jag har börjat må så himla mycket bättre på bara några få år, så i den här takten kommer jag att må alldeles förträffligt när jag fyller 30.
Ålderskris? Hah! Jag längtar!

Som den chokladoman som jag är så blev det givetvis en chokladtårta idag.
Chokladbotten, två lager blodapelsinmousse och chokladmousse runt om. Och så några söta flugsvampar av kristyr on top. Lovely!



Kommentarer
Postat av: Eve

Grattis igen!

2011-01-04 @ 23:59:48
URL: http://nueva.blogg.se/
Postat av: Susanne

Vilken härlig tårta, me like!



Svar: Ja du, Sven är verkligen bedårande och lätt att bli kär i :-)



Ha en toppenonsdag!

Susanne

2011-01-05 @ 08:25:14
URL: http://kandy.se
Postat av: Madeleineslife

Får säga grattis i efterskott! :)

Fin tårta!!



Har inte mått så bra & är inte i form än heller så har inte kunnat hänga med på bloggarna...



Kramis

2011-01-13 @ 01:24:15
URL: http://madeleineslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback