I efterskott

Idag har jag haft lite försenat födelsedagsfika. Det var ju bara familjen, och Sofia och Timmy, som var här på min födelsedag och jag ville ju bjuda mina kompisar på lite tårta också.

Fast familjen fick komma idag också, annars tar tårtan aldrig slut ju.

Av Lotta och Jimmy fick jag till och med en födelsedagspresent! Två JÄTTEfina muggar och så en... tegrej. Öh. En sån där grej som man sätter den blöta tepåsen på. Den var i alla fall också fin.
Och skitaglad blev jag! Tack tack tack tack!

Själva tårtan var som vanligt ett litet experiment. Och ett lyckat sådant!

Vanlig, köpt tårtbotten (skäms på mig), med ett lager vaniljkräm och ett lager blåbärsmousse.
SÅ. JÄKLA. GOD.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback