Hur gick det till?

Det känns som att det var nyss som jag längtade tills mitt barn skulle börja på dagis, och jag skulle få hämta hem en glad unge och en massa gulligt pyssel.

Svooosch sa det, typ, och nu sitter jag här med lite gulligt pyssel, och en glad unge som SLUTAR DAGIS NÄSTA VECKA!
Va? Hur fan gick det till?

Nästa år början han skolan. Skolan!
Om lite mer än ett år har jag en liten ettagluttare. Helt galet!

... Hur gammal är jag egentligen?!


Gammelkärringens stora fina kille.

(Som just precis nu håller på att poppa popcorn och fixa O'Boy åt oss.
Han tyckte att det var dags att mysa. Det här med att ha stort barn istället för bebis = svinbra!)


Kommentarer
Postat av: Morfar och Eva

Gud så söt!

2011-07-14 @ 21:43:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback