Grillat är godast

Jag och lilleman blev bjudna på middag hos familjen Lasu idag.

GUDOMLIGT att slippa mikromaten och få goda grillade hamburgare och potatisklyftor istället! Halleluja, allah akbar, amen osv osv.

Grabbarna är helt galna i varandra och har lekt och busat som aldrig förr.
De har varit helt vilda och sprungit runt, runt, runt och skrikit och ja, varit asjobbiga.
Vi gamlingar blev trötta av att bara titta på dem. Trötta och bullerskadade.

Ljudnivån har verkligen inte varit nådig, men jag hoppas att vi plågade grannarna lite iallafall.
Because they're worth it.

Det var så trevligt, och skönt att vara hemifrån och slippa kaoset, att vi kanske stannade lite väl länge...

Men det var sjukt uppskattat, och vi tackar och bockar och hoppas att vi kan göra om det igen snart!


Det var leksaker ÖVERALLT, men vi lyckades med det omöjliga;
Att få en femåring och en snart-treåring att städa upp efter sig!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Mina öron är ännu oxå ömma av allt bus haha. De får nog härdanefter heta grabbarna bus tror jag minsann. J som inte är van vid sådär mkt bus är än tröttare idag haha

2011-07-17 @ 11:49:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback