Dödendödentrött

Hrm. Det blir inte mycket bloggande, eller nåt annat heller för den delen, när man vaknar 4.50 och sen går och lägger sig vid 21-22...

Åh, TRÖTTHETEN!
Jag har precis börjat återfå lite hjärnfunktion.

Men satan i gatan vad dagarna blir långa! I like it alööööt!

Börjar man tidigt får man sluta tidigt, och sen hinner man med en massa annat roligt också.
Det är nästan så att jag funderar på att konvertera från nattuggla till en sån där jobbig morgonmänniska.
Observera nästan.

Igår hann jag med att jobba, åka ut till Jukkas och fota + äta middag (bakad potatis med rensteksröra - SJUKT gott), hälsa på syster och dricka te sen och åka ut till Stefan och Pontus för att fota, grilla korv och dricka en massa mjölk. Ja, vadå, det är gott med mjölk.
Var hemma vid 21 kanske, och då blev det att kolla bilderna jag tagit, och sen lite tv.
Kom i säng vid 00:30 kanske...

Härligt med en låååång och underbar dag!
Till skillnad från dagen innan som var helt kass, men, som tur var, kort.


Här tänkte jag lägga in en bild på gårdagens goda middag, men det tjorvade så jag oooorkar inte.

Mitt tålamod tillåter mig inte heller att leta efter någon annan bild, utan kräver att jag avslutar nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback