Långskånk

Samtidigt som jag skämdes för min längd när jag var barn, så hoppades jag att jag skulle bli lång.
Det är så snyggt att vara lång!

Jag gick och hoppades och hoppades att jag skulle få bli minst 1,75 i alla fall.
Men nä. Lite taskigt av mina gener tycker jag, när jag ändå har en pappa som är rätt lång.

För någon vecka sen fick jag prova ett par av syrrans skor. 14 centimeter klack!
(Hur fan är det fysiskt möjligt att gå i sådana skor??)

Insåg i alla fall att 1,75 är ju ingenting. Jag hade lätt kunnat trivas med utsikten från 1,84!

Kommentarer
Postat av: mamma

Det är bara jobbigt när pojkvännen är för kort :)

2011-06-17 @ 12:37:13
Postat av: Anonym

Man får väl skaffa en lång pojkvän i så fall då ;)

2011-06-17 @ 12:46:05
Postat av: Nackdelar

Även om utsikten är trevlig så är det jobbigt att glömma ducka när du går genom dörrar och smackar huvudet i karmen. Det gör ont!

2011-06-19 @ 09:44:24
Postat av: Sofie

Eller så ser man till att komma ihåg att ducka.

Fast efter tillräckligt många smällar är det kanske svårt...

2011-06-19 @ 10:30:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback