Midsommar i Båtskär

Vi har haft en helt underbar helg i stugan!

Midsommar firade jag med pappa, Eva, farmor, Bosse, Emma, Niklas och så grabben förstås.
Eftersom sill är äckligt så åt jag och grabben köttbullar och potatis istället, men det funkar det med.
Och farmor hade bakat en jättegod glutenfri tårta till efterrätt.

Är det nåt jag har ätit i helg så är det kolhydrater. Huvaligen.

Annars har vi mest tagit det lugnt hela helgen.

Jag har solat, och återigen glömt bort att jag har den känsligaste huden i landet.
De hade ju lovat regn, så inte tänkte jag på att packa med någon solskyddskräm.
Det är alltid trevligt att sola fram lite fräknar, men i lördags blev det lite väl mycket brännskador.

Jag fick höra på jobbet idag att jag har blivit så brun.
Those lying bastards, haha.

Anywhoo. Det var tråkigt att åka tillbaka till Kiruna och jag längtar tillbaka till Båtskärsnäs.
Och till diverse andra ställen, som inte är Kiruna.

Titta bara!



Kommentarer
Postat av: Eva

Det var verkligen trevligt och vad fint ni lämnade stugan, kram

2011-06-28 @ 20:18:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback