Snabbversion

Jag är en värdelös bloggare. Det kanske är dags att lägga ner?

Nu har jag ju ändå för en gångs skull faktiskt gjort grejer, och så orkar jag inte blogga om det.

Snabbversion:
Jag har varit på bio med mamma, Emma och Victoria (Super 8), jag har varit på Cirkus Maximum med son och mammo, igår fyllde min fina (men gamla) lillasyster år och idag har jag färgat håret rött igen.

Imorgon tar jag grabben med mig och åker till Båtskärsnäs och är borta hela helgen.
Inget bloggande då heller, alltså.

Som sagt - värdelös.
Och så äger jag inte ens en digital systemkamera heller, och det är ju närmast obligatoriskt. Skäms på mig.

Men nu ska jag sova. Tänkte försöka vara på jobbet innan 7 imorgon.
Gonatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback