"Jag tycker bara om mamma"

Jag minns inte hur vi kom in på det, men under middagen började vi prata om att grabben ska flytta hemifrån när han blir stor. Det ville han inte alls gå med på, och förklarade att vi måste flytta med för han kan ju inte bo själv heller!

- Men då kanske du har någon tjej som du tycker om och vill bo med.
- Jag tycker bara om mamma.
- Nu ja, men sen när du blir stor kanske du har en annan tjej.
- Jag ska aldrig ha någon annan tjej.

Mammas älskade älskling!

Lilleman har för övrigt namnsdag idag, så han fick välja en efterrätt för att fira lite.
Mini Oreos blev det, men vi köpte en äppelpaj också. Eller jag menar ju förstås att jag bakade en. Hrm.

Hoppas ni har en trevlig fredagskväll!


Kommentarer
Postat av: Lotta

Hehe vilken sötis! Grattis på namnsdagen till Addeman!

2011-03-04 @ 21:54:45
Postat av: Madeleineslife

Söt unge...

Kommer ihåg min syster, hon skulle heller aldrig flytta hemifrån. Men det var för att då fick man lördagsgodis ;)

2011-03-05 @ 12:19:53
URL: http://madeleineslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback