Ovant och konstigt

Imorgon är det dags för fest igen, och jag kände att jag ville ha nåt fint att ha på mig för en gångs skull. Jeans och t-shirt är det jag trivs bäst i, men det är inte så kul alla gånger.

Så igår när jag var på stan med Eve (utan barn!) så passade vi på att spana efter lite kläder. (Både hon och Peka ska nämligen också med på festen!)

Eve hittade ett par leggings i en härlig rosa färg, och jag hittade faktiskt en klänning!
Jag! Klänning! Känns mycket ovant och konstigt, but in a good way.

Ordinarie pris var 400 kronor, men nu var den på rea och kostade bara 100 kronor. Mycket uppskattat av mig och min tomma, självmordsbenägna plånbok.

Vad tycks?



Bilden har jag snott från Google Det är självklart jag på bilden... Hrm...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback