Hej igen!

Det blir inte mycket bloggande när man knappt använder datorn, men det har inte hänt så värst mycket de senaste dagarna ändå.

Jag tänker mest på jobbet och pendlar mellan glädje och förtvivlan.
Jag har upptäckt keso!
Jag har dietat i ungefär en vecka, och upptäckt att byxorna sitter lite lösare. (Yay!)
Jag har promenerat/cyklat ca 18 km den här veckan, och siktar på över 2 mil innan veckan är slut. (Yay! igen)
Det har snöat och så har det snöat lite till.

Idag tänkte jag försöka städa och tvätta lite, och imorgon blir det mest troligt lite alkohol för att fira mitt kommande jobb. Alkohol är visserligen inte så diet-igt.. men det skiter jag i.

C'est tout!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback