OH THE JOY

Jag måste säga att det känns fint att så mycket i mitt liv går åt rätt håll just nu.*

Grannen under oss kom förbi för några veckor sen för att berätta att hon har en misstänkt vattenskada i sitt kök.
Idag (ja, man ska ju inte stressa ihjäl sig) var nån snubbe här och skulle mäta fukten i vårt kök.

Och jajamän, vi har också en vattenskada i köket!
Jag får flashbacks av ord som "dyngsurt", "riva ut köket" och "bila upp golv".
ÅH GUD SÅ ROLIGT.

Plågsamma minnen av badrumsrenoveringen/att behöva duscha i källaren dyker upp och jag känner mig traumatiserad. På riktigt.

Roger har ringt till försäkringsbolag och hört sig för om alternativa boenden under tiden.
Lagom lätt att leva utan kök i drygt två månader.
(Och eventuellt utan badrum, om de måste riva det också - igen!)

Ett mjukt, madrasserat, ljudisolerat rum för mig, tack!

Som sagt.
SÅ. JÄVLA. ROLIGT.
HAHAHA! HA HA. HA. HA.

HA.



*Meningen kan vara en smula sarkastisk.


Kommentarer
Postat av: Lotta

Håller tummar o tår o skickar massa kramar!

2011-05-06 @ 22:20:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback