Om nu någon undrar...

... så går arbetsprövningen förresten skitbra!

Jag lär mig fort och är noggrann och effektiv, så det blir nog bra det här. Har fått en massa beröm, och alla säger att de hoppas att jag får vara kvar. Känns härligt!

Påsiktsbilderna och glasnegativen som jag fixade förra veckan blev jättebra. Skönt.

Jag fick börja scanna in små negativ igår, och sen fixa till bilderna i Photoshop (trolla bort damm och sånt), och det gick lite segt i början men idag rullade det på fint och det är så ROLIGT.
Och bilderna blev klart godkända.

Jag har även börjat komma in i gänget lite mer, så idag har jag haft riktigt riktigt roligt!
Allt känns bara så himla bra! Jag är inte riktigt van vid det.

Imorgon kommer AF-snubben dit. Jag vet inte riktigt varför egentligen, om han bara ska kolla läget eller vad... Men jag lär ju märka. Jag hoppas att de säger att jag får vara kvar i alla fall!
Wish me luck...

Kommentarer
Postat av: mamma

Klart att det ordnar sig med allt :)

2011-05-18 @ 06:02:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback