Singstar

Det finns inte mycket jag tycker om lika mycket som att sjunga.
Synd bara att jag inte kan!

Jag inbillar mig verkligen inte att det låter särskilt bra, men det är så roligt!

Jag har alltid älskat musikaler och när jag var liten drömde jag om att (våga) bli musikalartist. Fast heeeelt orealistiskt är det väl inte. Jag måste bara lära mig att sjunga, dansa och agera... och att göra allt samtidigt.

Jag vet att det är fånigt.
Haha, den enda jag vågar sjunga för är barnet. Han är mitt största fan!
Än så länge har han inte bett mig hålla käften och han brukar vilja att jag ska sjunga.

Här är en favorit, som är underbar och rolig att sjunga.
Kanske inte för barnet direkt, han föredrar You Are My Sunshine, men i ensamhet funkar den fint.



(Kasst ljud, jag vet, men det var den bästa jag kunde hitta.)
(Och RENT rules.)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hmm aldrig ens hört förr :(

2011-05-21 @ 10:47:28
Postat av: Peka

Jag älskar också att sjunga! Är inte heller särskilt bra men det skiter jag i :P

2011-05-21 @ 10:58:56
URL: http://pekasrosa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback