Ingen kan väl allt från början

Jag följer väldigt många bloggar som skrivs av illustratörer och fotografer. Det är ju sånt jag vill syssla med.

Fast jag är ju som jag är, så jag jämför mig med alla och tänker att jag kan aldrig bli sådär duktig och så gör jag ingenting istället.

Vad fan? Här sitter man och säger åt grabben att ingen kan allt från början och att man måste lära sig, och så sitter man själv och bara ger upp. FYYY.

Så när jag hittade ett skissblock i A3 för 49 kronor(!!) i den nyöppnade bokhandeln slog jag till, och så köpte jag nya kolkritor på Classe. Nu jävlar, tänkte jag... och lät allting ligga i lite över en vecka.

Men igår fick jag en idé och knåpade ihop en bild!

Först tänkte jag att jag faktiskt var nöjd. Sen började jag hitta småfel. Och då blev jag irriterad på mig själv och så bestämde jag mig för att jag ÄR nöjd. Den är inte perfekt, men det är okej att vara nöjd ändå. Så det så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback