Grattis i efterskott

För en vecka sedan fyllde en vän år, och jag har inte ens sagt grattis.
Eller jo, klart jag har, men inte här. Fy på mig.

Så, eftersom du är lika nördig som jag så hade jag velat ge dig en sådan här Alfapetsmugg!
Men du bor ju så jäkla avsides (eller om det är jag som gör det kanske) så jag kan ju inte ge dig den ändå.

Du kan ju låtsas att du fått den och är jätteglad osv, och så låtsas jag att jag har blivit bjuden på en bit tårta. Mmm... tårta.

Grattis i efterskott, M!


Kommentarer
Postat av: M

Tackar! En nördig mugg till en nördig person :) Fast du missade ingen tårta, fick/fixade ingen alls. Men vad gör det, onödiga kalorier bara. Vid den här åldern måste man tänka på sånt...

2011-10-16 @ 07:57:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback