The vabbande continues

Ååååh, vad mysigt att bli väckt av att någon får en hostattack rakt i ansiktet på en.
Eller inte.

Så ja, the vabbande continues... Grabben blir mest troligt hemma resten av veckan. Så fort han anstränger sig eller blir lite kall hostar han som en gammal rökare.

Jag längtar tillbaka till jobbet!
Inte för att det på nåt sätt är jobbigt att vara hemma med en sjuk, hostande, sur och trotsig femåring. Inte alls. Neeej.

Fast nu på kvällen har vi faktiskt haft det rätt mysigt.
Han har varit på bättre humör, vilket har haft en positiv effekt på mitt, och så har vi lagat mat tillsammans och ätit framför tvn. Brorsan och hans tjej vågade sig hit för att berätta lite goda nyheter, och så har de druckit kaffe och spelat Smurfyatzy med oss.

Efter att grabben somnat råkade jag fastna i Photoshop och diverse guider, och jag inser nu att jag borde ha gått och lagt mig för över en timme sedan... God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback