Bästaste helgen!

Jag och lilleman har slagit på stort och haft Fredagsmys (observera det stora F:et!) ikväll.
Idol, popcorn och en nedbäddad grabb med sina små fötter i min famn. Kan det bli bättre?

Roger jobbar hela helgen, så jag kommer att ha guldklimpen helt för mig själv!
Och oj, vad roligt vi ska ha!

Imorgon blir det två timmars barnkalas (EN KOMPIS! FRÅN SKOLAN! JAG DÖÖR!) på Gruvtrollets Lekland! Det ni! Efter det kommer det mysmiddag och antagligen det sedvanliga lördagsgodiset.

På söndagen blir det bio tillsammans med grabbens bästaste kompis och dennes mamma.
Smurfarna i 3D!
Grabben har tjatat och längtat, och jag har köpt och skrivit ut fyra stycken biobiljetter som ligger i bokhyllan och bara väntar. Gött!

Efter det blir det nog besök och bus hos samma bästaste kompis och dennes mamma, och sen blir det nog bara mys hemma resten av kvällen.

AWESOME.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback