Deprimerad och självmordsbenägen

Min dator mår inte bra. Inte alls.

Jag misstänker att den är deprimerad och självmordsbenägen.

Den vill inte göra nånting längre.
Slösurfa går bra, men det är nog det enda vi gör ihop nuförtiden.

Jag föreslog att vi skulle titta på bilder, men den vill inte ens öppna dem.
Den stötte till och med bort SD-kortet, som bara försökte vara trevlig.

Det är tragiskt. Den har ju varit så glad, snabb och snäll... Och så plötsligt vill den bara dö!
Jag önskar den kunde tala om vad som är fel...

Vad ska jag ta mig till?!
Jag vill inte vara utan min dator!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Den är väl smittad av nåt virus som alla vi andra?

2011-09-20 @ 17:59:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback