Jina Trikå

I eftermiddags fick jag äntligen sms om att mitt paket från Gina Tricot har kommit.
Det tog ju bara lite över en vecka...

Fast det är klart. Man bor ju flera hundra mil ifrån den riktiga världen, och brevbärare måste ju snöra på sig snöskorna och vandra över glaciärer och diverse berg för att komma hit. Klart att det tar tid.

Men skitsamma! Imorgon får jag ju mina nya kläder, och DET BEHÖVS.
Jag har byxor från när jag var TOLV i garderoben. Seriöst.

Och jo, jag kan faktiskt använda dem. Men jag gör ju inte det.
Som så mycket annat i min garderob...
Så någon dag snart ska jag rensa ut allt jag inte använder, och få plats för en massa nytt istället!

Som till exempel de två koftorna jag köpte i lördags!

YAY! PEPPEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback