Fest i Måttsund

Helgen har spenderats i Måttsund.

Och lite inne i Luleå.
Och pyttelite i Haparanda också.

Men mest i Måttsund, för där bor Nettan och Kenka ju! Och i lördags var det nämligen dags för Nettans 40-årsfest!
Det kom en himla massa människor, och vi åt grillat, åt tårta, drack lite vin, fotade och spelade SingStar. Jätteroligt var det!

(Fast jag var aldrig med i SingStar. Jag = gammal, trött tant = somnade i soffan kl 02...)

Jag fotade mest. Roger råkade köpa ett nytt objektiv i lördags som var helt underbart bra och roligt.
Så jag har smugit omkring och tagit närbilder på allt möjligt. Jag älskar ju sånt!
Jag tycker att det är kul att minnas några av de små detaljerna också, inte bara de stora.

Jag ville ju lägga ut några bilder här, men de är kvar inne i Rogers dator ännu...
Men de kommer! Lovar!

Men iallafall:
TACK till Nettan och Kenka (och Sussi och Svenka också förstås) för en helt underbar helg!

Kommentarer
Postat av: Nettan

Tack själv, det var som vanligt superduperroligt att ni kom :)

2011-09-27 @ 20:25:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback