Google is your friend

Jag har kommit till insikt, och kommer aldrig någonsin att ha en ålderskris.
(Och det vågar jag säga fast jag närmar mig 30 typ superduperfort. Sådeså!)

Och tack vare Google så är även eventuella identitetskriser numera ett minne blott!

Om du någonsin skulle glömma vem du är:
skriv bara ditt in ditt namn, följt av ordet är, inom citationstecken, and google away!

"Sofie är":

Sofie är smartare än TV-serierna
Sofie är knäpp
SOFIE ÄR EN GUDINNA
Sofie är rolig
Sofie är Årets Mama-hjälte
Sofie är bakis och allt går åt helvete typ
SOFIE ÄR EN JÄVEL PÅ KÄRLEK
Sofie är snygg
Sofie är söt
Sofie är världsmästare i discodans
Sofie är helt normal
Sofie är glad

Just ja, det var ju det var!
Tack Google, nu minns jag!

(Idén till detta inlägg stal jag hämningslöst från Karins Konstgrepp.
Eftersom jag inte själv kan komma på saker att skriva om, ni vet.)

(Men klicka på länken nångång dårå, hennes blogg är schetansbra!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback