Slusk

När jag var töntig tonåring hade jag ganska mycket annat att tänka på, så det här med att "hitta sig själv", testa olika stilar och överhuvudtaget bry sig om sitt utseende föll liksom bort.
Det fanns som sagt annat att tänka på, annat att försöka att inte tänka på... och så har jag aldrig varit särskilt intresserad.

Jag kan visserligen inte påstå att jag är särskilt intresserad nu heller.
Jag sminkar mig inte särskilt ofta, jag köper kläder som är bekväma snarare än snygga, och en del morgnar borstar jag inte ens håret.

Men NU, som töntig tant, har det där med att vilja hitta sig själv börjat komma krypandes.
NU vill jag testa olika saker och hitta det som är jag. Bara vara, och liksom... trivas.

Men vad fan! Jag är snart 30. Det känns som att jag är lite sent ute.
Och skulle jag någonsin kunna bli en sån där som orkar fixa till sig varje morgon? Jag orkar ju knappt borsta håret! Haha!

Vågar jag testa något nytt?
Finns det något hopp för mig?

Kommentarer
Postat av: mamma

Ja. Ja.

2011-09-07 @ 19:41:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback