Återuppstånden efter påsk

Jaha, dags att sparka liv i bloggen igen då.
(Tänkte skriva att jag lever, men man ska inte ljuga har jag hört.)

Öh...

Det har varit påsk, ifall någon missat det?
Jag har åkt skoter, pimplat, grillat, skottat grottor med grabben, ätit en massa gott och återgått till mittbena. Jepp.

Jo, pusslat har vi gjort också. Mamma har köpt ett 1000-bitars pussel som jag dejtar så ofta jag bara kan.

Vadårå? Den här tanten gillar att pussla! Kanske borde lära mig att sticka strumpor också...


Kommentarer
Postat av: Thomas

Du är väl ingen tant! :-)

2012-04-11 @ 22:54:34
Postat av: Mamma

Hehe jag kan lära dig ;)

2012-04-12 @ 14:46:01
Postat av: eva öhrn

Vilket fint foto på er :O)

2012-04-15 @ 21:08:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback