Neighborino

Jag träffade en av mina grannar för första gången häromdagen.
Det var... intressant.

Jag skulle bara springa in lite snabbt för att hämta posten, och hon hade precis kommit in i trapphuset och skulle låsa upp sin dörr.
Jag funderade snabbt på om jag skulle hälsa eller inte, och hade precis bestämt mig för att mumla ett artigt litet hej när hon blängde på mig.

- DET LUKTAR SPRIT HÄR.
- Öh... Jaså?
- KANSKE NÅN SOM SKA HA FEST.
- Eh, kanske det?

Sen sprang jag förbi, hämtade posten och kikade lite hur det såg ut i lägenheten.
När jag kom ner stod hon fortfarande och fumlade med nyckeln.
Sprit, you say...?

Kommentarer
Postat av: Annika Soulcityguide

hahaha!

2012-05-01 @ 17:40:26
URL: http://soulcityguide.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback