Tantvarning

Ibland känner man sig bara så himla ung, pigg och trixig!

Som när man ska gå från jobbet till leksaksaffären, en promenad på... inte så många meter, och höften hugger till och tydligen bestämmer sig för att ta ledigt och lämnar en halvt handikappad mitt på stan.

Och som när man sen strosar runt på Ica och använder kundvagnen som rullator, och blir omkörd av människor som är gamla på riktigt.

Och som när man tänker på att mina fritidsintressen består av att dricka te, ta en eftermiddagslur på soffan och lägga pussel hos morsan.

Om jag börjar sticka strumpor, lösa melodikrysset och går och lägger mig direkt efter Nordnytt - kan jag gå i pension då?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Absolut pension på de upplägget! Kör hårt!!!!

2012-04-28 @ 19:01:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback