Att blogga, eller icke blogga?

Det är frågan.
 
Ja. Bloggen ja.
 
Jag vågade mig över till grannen igår (inte för att hon är farlig, men jag är en fegis), och medan barnen lekte så drack vi kaffe och pratade. Det var väldigt trevligt, och det känns roligt att lära känna någon i huset!

Hur som haver så kom vi in på det här med bloggar, och jag började fundera på om jag kanske skulle börja skriva igen. Men jag vet inte, det känns inte som att jag har så mycket att berätta om längre.
Jag saknar att skriva, men jag saknar inspiration och motivation också tyvärr. Dålig kombo.

Visserligen är ju grabben en ständig källa till glädje och underhållning...
(Bortsett från när han inte är det, hrmf.)

Men ändå. Hmm... Ska jag?


Kommentarer
Postat av: mosterfoster

Tacka fan för att du ska!!

2012-12-28 @ 14:16:07
Postat av: Mikael

Svar Jesus Adam!

2012-12-30 @ 07:42:50
Postat av: Skeptikern

Nja! Bloggar är såååååå 2004.

2013-01-26 @ 11:47:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback