Årets bästa lördag

Jag hade så jäkla roligt igår! Älskar att vara ute med mina fina söta vänner.
Red Surface var skitbra. Såklart. Raubtier var... inte lika bra.

Det blev inte så många timmars sömn, men alltid efter att jag varit ut och druckit alkohol så sover jag jättelite men vaknar ändå rätt utvilad. En ganska praktisk störning måste jag säga.

Vaknade tidigt, men låg i sängen och drog mig i en timme, och sen studsade jag upp och gick och bakade LCHF-frallor till frukost. Inte särskilt bakis, nej.

Och frallorna blev riktigt goda! Inte för att jag har saknat bröd desto mer, men det är kul med lite omväxling. De var små, men riktigt mättande. Helt perfekta, med andra ord.

Nu ska jag ligga i Rogers nya underbara soffa och läsa något intellektuellt stimulerande... Har nog en påbörjad serietidning här någonstans.
Och så kanske äta en fralla och bara njuta av söndagskvällen.

Ha det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback