Tja!

Jaa, jag lever! Bra va?
Det har bara varit så mycket den senaste tiden så jag har inte orkat bry mig om bloggen.

Men nu är jag inflyttad, datorn är tillbaka från rep och släktingarna har åkt hem igen. Nu kanske livet kan återgå till det normala... Vad nu det är.

Jag har haft mormor, morfar och Tindra boende hos mig i en vecka, och så grabben då förstås. Min familj är den bästa, men mina nerver är inte gjorda för... tja, nåt egentligen, och särskilt inte för fem personer i en liten tvåa, så det har inte varit helt lätt.

Men nu är det bara jag och grabben!
Till på söndag åtminstone, då ska han nämligen till sin far.
Nästa vecka åker dom på semester och jag blir ensam i tre veckor, så vi ska passa på att göra en massa roliga saker här nu innan söndag.

Igår var vi på bio med syrran min och såg Ice Age 4, som var riktigt rolig och bra!
Och nu, eftersom det för en gångs skull är över 30 grader i solen och inte storm, tänkte jag att vi skulle ta oss till Järnvägsparken för lite picknick och lek. Måste bara övertyga grabben, som helst inte ens går utanför dörren, den tråkmånsen.

So long and thanks for all the fish.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Du kan få låna mitt busfrö, han vill helst vara ute heeeela tiden från morgon till kväll :)

2012-07-04 @ 12:13:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback