Bra argument

Det är jättefint väder idag, så jag tänkte att jag och grabben måste pallra oss ut.
Jag föreslog en promenad till mommo och Flanders...

- Inte .
- Men det hade väl varit skönt, det är ju så fint väder.
- Men inte GÅÅÅ.
- Vi ska gå, vi åker ingenstans.
- Ja men vet du, om man har en bil som man inte använder, VAR SKA MAN DÅ ÅKA?
- Jadu, bra fråga. Det blir en promenad.
- MEN ÅÅÅÅH!! DUMMA MAMMA!

Och så slänger han ifrån sig sin sked, lämnar frukosten och stormar ut ur köket.

Det här med att ha en överkänslig liten sexåring/minitonåring... Rätt så underhållande faktiskt!

Kommentarer
Postat av: mosterfoster

Värsta, värsta åldern. Får jag fler barn så åker jag utomlands mellan 5-7

2012-03-03 @ 11:52:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback