Det är roligt nästan jämt...

Ja, med barn alltså. OJ OJ OJ VAD ROLIGT. JÄTTEROLIGT. HA. HA.

Grabben har varit så sjukt otrevlig och sur idag!
Lyckat när jag har världens bästa tålamod... Och så är jag allergisk mot gnäll. Verkligen, på riktigt, allergisk. (Bra där Sofie, smart drag att skaffa barn.)

Snacka om att han kan överreagera! Är alla sexåringar såhär... schizofrena?

Vi skulle hem från skolan och så var kläderna knöliga. Aj aj aj.
Då var jag dummast i världen, han skulle döda sig själv, göra så han blev överkörd, han skulle ta sönder mina saker och kasta isklimpar på mig och så vidare.

Väl hemma ritade han bilder som föreställde mig och så ritade han ett stort kryss över och sa "du är ändå inte min riktiga mamma, så du kan dö!".

Man bara åh, tack... Vem är du ditt lilla monster, och vad har du gjort med min grabb?!

Allt på grund av knöliga kläder. Kläder! 

Vågar man ens fundera hur det hade blivit om det hade varit... tja, säg ett RIKTIGT problem?

Kommentarer
Postat av: mosterfoster

Som jag sagt innan, absolut värsta åldern. Ångest,död o elände. Kallas även för första livskrisen. Återkommer runt nioårs ålder

2012-03-19 @ 21:53:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback