Rita nånting!

Niklas, Sanna, Niklas och Emma var förbi tidigare idag.
Eftersom jag är så himla snäll bjöd jag på te, kaffe och kakor. Och mitt eminenta sällskap förstås.

Syrran visade mig ett spel som heter "Draw Something" och jag är helt fast. Det är jätteroligt!

Jag fick Roger att börja också, och han har spelat på jobbet medan jag och grabben har suttit hemma i soffan och ritat och gissat.

Roger ritade något som tydligen skulle föreställa en groda, men som mer liknande en blandning av en pipa, några bubblor och en tekanna.

Till och med grabben blev upprörd och utbrast:
- HUUUR skulle det där kunna vara en groda?!

Nå. Seså, vad väntar ni på? Fixa "Draw Something" och spela med mig!
ttrottoar heter jag där, som vanligt. Marsch, pannkaka!

Rogers groda var inte såhär söt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback